Thoren Business School publicerar hela digitala gymnasiemässan

Missade du livesändningen? Inga problem. Nu finns hela programmet ute på YouTube. Spana in intervjuer, livemusik och massa annan matnyttig information om skolans koncept.

Programledarna guidar tittarna genom sändningen och intervjuar lärare, nuvarande och tidigare elever. Tittarna får en inblick i hur det är att gå på Thoren Business School, och hur utbildningen förbereder eleverna för framtida karriärer. Dessutom bjuder idoldeltagarna Freddie Liljegren och Dao Di Ponziano på riktigt fina sångnummer.

– Det är grymt att de som missade livesändningen kan se den i efterhand, säger programledare Gustav Hjelmqvist.

Idrottsläraren Taid Sisic räddade livet på sin mamma med Hjärt-och lungräddning (HLR). För att sprida kunskap om HLR publicerade han en video på TikTok där han berättar sin historia. Klippet och dess viktiga budskap har idag fått enorm spridning.– Om jag kan hjälpa en person blir jag glad, säger Taib till Smålandsposten.