Tack till alla som deltagit i vår tävling – information om vinstutdelningen

Är du en av de som har varit med i vår tävling ”Är du nästa superentreprenör”? Stort tack till dig i sådana fall – vi har fått in fantastiskt många fina bidrag, vilket vi är otroligt glada över!

Tävlingen är nu avslutad och vi har börjat gå igenom alla bidrag. Tanken var att vinnaren skulle utses den 27 januari och sedan bli inbjuden till skolan för att hämta ut sitt pris. På grund av covid-19 och det nuvarande läget vill vi vänta med detta för att kunna göra det på ett säkert sätt som möjligt. Vi ber om förståelse för den här ändringen.

Vinnaren kommer nu istället att utses i början av mars. Så håll utkik i din inkorg och här på webben!

Vi hade inte heller räknat med att få in så många tävlanden med så hög kvalitet, och nu får vi gott om tid att gå igenom alla bidrag noggrant och ge alla en lika stor chans.

Återigen, stort tack till alla som har tävlat! Efter att ha sett era svar och motiveringar är vi övertygade om att det finns många framtida superentreprenörer där ute. Vi är så glada över möjligheten att få vara en del av er resa.

Undrar du något om tävlingen eller vill du veta mer om Thoren Business School? Kontakta oss – vi finns alltid här för dig.

Under sin universitetstid studerade Johan Karlsson fysik och matte på magisternivå och tanken var att doktorera inom ämnet. Men något kändes inte helt rätt. Johan sökte istället ett jobb som fysik- och mattelärare och upptäckte att han stortrivdes. I dag arbetar han som legitimerad lärare på Thoren Business School.
Linn Lundgren